سس ایتالیایی دلپذیر که بدترین بو را دارد

نکاتی برای یک سس ایتالیایی خانگی بهتر ادویه های قدیمی خود را جایگزین کنید: ادویه های آسیاب شده حدود 6 ماه دوام می آورند و به مرور زمان خراب می شوند.

زیتون فوق بکر: برای بهترین طعم استفاده کنید. پنیر پارمزان: پارمزان تازه رنده شده را اضافه کنید تا فاکتور طعم را افزایش دهید. کنسرو نیز کار می کند اما تازه بهترین است.

ایده هایی برای لباس ایتالیایی این سس ایتالیایی دلپذیر با سالاد سبزیجات خرد شده من (و کالری بسیار کم برای کسانی که سعی در کاهش چند پوندی دارند) عالی است! سس ایتالیایی برای سالاد خرد شده ایتالیایی یا سالاد پاستا نیز عالی است. اگر حوصله خوردن سالاد یا پاستا ندارید، این کاربردهای هوشمندانه را برای سس ایتالیایی امتحان کنید.

یک استیک را با سس ایتالیایی، نمک، فلفل و سس Worcestershire مرین کنید. آن را روی سبزیجات سوخاری مانند کلم بروکلی، گل کلم، گوجه فرنگی یا کلم بروکسل اضافه کنید.

روی سیب زمینی کبابی، مارچوبه، بادمجان یا کدو سبز بریزید. آن را با کوسکوس، فارو یا کینوآ مخلوط کنید. با عدس، نخود، ماش یا لوبیا سفید ماریناد کنید.

به جای سس مایونز یا خردل روی ساندویچ برگر یا اغذیه فروشی استفاده کنید. قبل از کباب کردن همبرگرها را با گوشت چرخ کرده مخلوط کنید.

با سبزیجات خرد شده مخلوط کنید. به عنوان ماریناد برای مرغ، گوشت خوک، ماهی سفید و میگو استفاده کنید. از سبزیجات و گوشت های باقی مانده برای تهیه ساندویچ سس ایتالیایی استفاده کنید.

روکش برای سبزیجات بخارپز یا دیپ برای سبزیجات تازه. به خامه، خامه ترش، پنیر خامه ای، هوموس یا کره برای پخش، سس یا دیپ اضافه کنید. چه مدت می توانید پانسمان ایتالیایی را ذخیره کنید؟ پانسمان های مبتنی بر سرکه معمولا بیشترین ماندگاری را دارند.

سس ایتالیایی خانگی در صورتی که فقط حاوی سرکه روغنی و ادویه باشد را می توان تا ۲ تا ۳ هفته در یخچال نگهداری کرد. اگر سس حاوی مواد تازه مانند سیر و سبزی نیز باشد، زمان با توجه به آن ماده که حدود سه روز است کوتاه می شود.