طراحی مدرن بیل مکانیکی برای کره ماه نظر همه را به خود جذب کرد

در لودرها یا تراکتور بیل دار جلو معمولاً برای حذف برف به ویژه از پیاده روها، پارکینگ ها و سایر مناطق بسیار کوچک برای استفاده از برف روب ها و سایر تجهیزات سنگین استفاده می شوند.

آنها گاهی اوقات به عنوان برف روب با اتصال برف روب استفاده می شوند اما معمولاً دارای یک سطل یا سبد برف هستند که می تواند برای بارگیری برف در محفظه عقب یک برف روب یا کامیون کمپرسی نیز استفاده شود.

سطل های نوک بالا بیل بکهو برای مواد سبک مانند براده، پیت و شن سبک و زمانی که سطل از ارتفاع خالی می شود مناسب است.

نمای نزدیک از دستگاه فرمان مفصلی
بر خلاف بکهوها یا تراکتورهای استاندارد مجهز به سطل جلو، بسیاری از لودرهای بزرگ از مکانیزم های فرمان خودرو استفاده نمی کنند. در عوض، آنها توسط یک نقطه محوری هیدرولیکی که دقیقاً بین محورهای جلو و عقب تنظیم شده است هدایت می شوند و در ضمن قیمت بیل بکهو صفر تبریز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

این به عنوان “فرمان مفصلی” شناخته می شود و به محور جلو اجازه می دهد تا محکم باشد و به آن اجازه می دهد وزن بیشتری را تحمل کند.

فرمان مفصلی مانور بهتری را برای یک فاصله بین دو محور فراهم می کند. از آنجایی که چرخ های جلو و ضمیمه بر روی یک محور می چرخند، اپراتور می تواند پس از قرار دادن دستگاه، بار خود را در یک قوس “هدایت” کند که می تواند مفید باشد.

معاوضه این است که وقتی ماشین به یک طرف “پیچیده” می شود و بار سنگینی بلند می شود، خطر بیشتری برای چرخش به سمت “عریض” دارد.

شما می توانید با بهره گیری از قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر از آن بهره مند شوید.

لودرهای جلو در دو دهه اخیر به ویژه در پروژه های مهندسی شهری و کارهای خاکبرداری کوچک محبوبیت پیدا کردند. تولید کنندگان تجهیزات سنگین طیف گسترده ای از اندازه ها و وظایف لودر را ارائه می دهند.

اصطلاح “لودر” همچنین در زمینه حذف زباله برای توصیف بوم در یک کامیون گیره استفاده می شود.

  • منابع:
    1. Loader (equipment)
  • تبلیغات: 
    1. بهترین انتخاب انواع ساعت مچی
    2. انتخاب بهترین نوع ساعت مچی
    3. بهترین انتخاب انواع ساعت ها
    4. استفاده از سنگ قیمتی