آرکوپال دینو که سالانه دست ها و پاهای خیلی از مردم را می شکند

شیشه سکوریت شده اوپال این بشقاب شام را در برابر تراشه ها، ترک ها و عملیات حرارتی و دما بسیار مقاوم می کند.

از آنجایی که شیشه غیر متخلخل، غیر سمی و فاقد مواد شیمیایی است، بنابراین ما مجموعه ظروف غذاخوری Fiore را که 100% بهداشتی بوده و به راحتی تمیز می شود، توصیه می کنیم.

در نهایت، این جایگزین برای صفحات آرکوپال دینو قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، فریزر، بدون BPA، قابل انباشته شدن، مایکروویو و فریزر است! ظروف 6 نفره 6 نفره 18 عددی آرکوپال دمیتیل قرمز فوق العاده قوی.

بهترین قیمت را دریافت کنید مجموعه ای از ست های ظروف غذاخوری آرکوپال با برند ممتاز، ست 6 نفره ظروف شیشه ای اوپال قوی قرمز Arcopal Domitille است. این شامل 6 بشقاب شام 25 سانتی متری، 6 کاسه سوپ خوری 20 سانتی متری و 6 کاسه دسر 18 سانتی متری است. این ست کاملا با زیورآلات چاپ شده با شیشه سفید رنگ آمیزی شده است.

زیور آلات بادوام هستند و تا سال ها شسته نمی شوند. در دمای بالا ترک نمی‌خورد، قابل استفاده در فریزر، قابل شستشو در ماشین ظرف‌شویی، می‌تواند به راحتی از یخچال به فریزر و سپس داخل مایکروویو برود. ست های ظروف غذاخوری ساخت فرانسه بدون BPA.

ست ظروف غذاخوری اپال LENOX OPAL بهترین قیمت را دریافت کنید ست ظروف غذاخوری Lenox Opal Innocence با افتخار توسط صنعتگران ماهر آمریکایی ساخته شده است. Lenox برای بیش از 125 سال ساخت دستی فوق العاده و کیفیت ماندگار شناخته شده است.

ست ظروف غذاخوری اوپال لنوکس از بهترین مواد چینی استخوانی ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر تراشه و راحتی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را ارائه می دهد و آنها را جایگزین خوبی برای ست های غذاخوری آرکوپال می کند.

علاوه بر این، مجموعه ظروف غذاخوری اوپال Lenox از فناوری پیشرفته مقاومت در برابر تراشه برای ایجاد ظروف غذاخوری خوب با دوام برتر استفاده می کند.

در نهایت، ست ظروف غذاخوری Lenox Opal یک انتخاب عالی برای عروس و دامادهای امروزی خواهد بود و همیشه جایگاه ویژه ای در خانه خواهد داشت و یک عمر لذت و خاطرات را برای شما به ارمغان می آورد.