آیا انسان ها باعث نابودی جهان خواهند شد؟

برخی از پیش بینی های درون جهان به یک مسئله مشترک اشاره خواهند کرد. این موضوع درباره نابودی جهان به دست انسان ها خواهد بود. امیدواریم که این پیش بینی هیچوقت درست از آب در نیاید.

نمک خوراکی صورتی

نمک خوراکی صورتی یا نمک هیمالیا که از کشور پاکستان به دست می آید حاوی ۸۴ نوع ماده معدنی است که در خون انسان یافت می شوند و برای سالهای زیادی به عنوان یکی از بهترین محصولات برای ایجاد سلامتی شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

قیمت زردچوبه هندی

همان گونه که می دانید از دیر باز تا کنون زردچوبه یکی از پرمصرف ترین ادویه ها می باشد و در بازار مصرفی خرید و فروش زردچوبه هندی و ایرانی بالاترین میزان تقاضا را دارد و با بهترین قیمت به بازار مصرفی عرضه می شود. امروزه شرکت های زیادی قیمت زردچوبه هندی را کاهش داده اند.

رازیانه کوهی

در طب سنتی از گیاهان کوهی تازه مانند رازیانه استفاده های بی شماری در ساخت دارویی گیاهی شده است که با بسته بندیهای مختلف بر اساس مشخصات ظاهری و عملکرد آن به صورت عمده و فله به بازار توزیع شده که فروش بسیار بالایی نیز دارد. امروزه فروش رازیانه کوهی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

گل بابونه زرد

قطعا می دانید که امروزه از گل بابونه در گل آرایی فضای داخل منازل و مهمانیها استفاده زیادی می شود. اگر بخواهیم از مشخصات ظاهری گل بابونه زرد و بابونه سفید برایتان بگوییم باید به این نکته اشاره کنیم که ظاهرش همانند گل آفتابگران است و بوی آن بسیار مشابه بوی سیب است.