رود وحشیانه یک راننده حامل کاشی میبد دیوانه با ماشین به لابی هتل

تمیز کردن دوغاب کاشی حمام با جوش شیرین
قبل از اینکه هنگام تمیز کردن دوغاب کاشی میبد خود مستقیماً به سراغ محصولات سنگین بروید، یک راه حل طبیعی را امتحان کنید تا خانه خود را با دودهای قوی مواد شیمیایی پر نکنید.

دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با آب مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست آید و با یک برس برس روی دوغاب بمالید. هنگامی که همه دوغاب با خمیر پوشانده شد، با نصف مخلوط سرکه سفید و آب بپاشید و اجازه دهید ترکیب به مدت نیم ساعت بعد از بین برود. در صورت لزوم این فرآیند را برای بار دوم تکرار کنید.

یا اگر این فرآیند در تمیز کردن دوغاب کاشی ناکارآمد بود، مخلوط اسکراب خود را با پراکسید هیدروژن به جای آب ارتقا دهید.

10 نکته برای تمیز کردن حمام خود را به صورت سبز بخوانید .

دوغاب حمام
دوغاب کاشی سفید برای مدت طولانی اینطور به نظر نمی رسد مگر اینکه به درستی نگهداری شود. عکس: گتی

تمیز کردن دوغاب کاشی حمام با لیمو
برای قدم بعدی در قدرت پاک کنندگی، ¼ فنجان بوراکس، ½ قاشق چای خوری روغن لیمو و صابون مایع کافی را با هم مخلوط کنید تا یک خمیر پاک کننده کاشی و دوغاب حمام تشکیل شود. با استفاده از یک مسواک قدیمی، قبل از شستشو با آب گرم، این خمیر را با حرکات دایره ای داخل دوغاب بمالید.

تمیز کردن دوغاب کاشی حمام با سفید کننده
برای تغییر رنگ و لکه های ریشه دار، سفید کننده ممکن است تنها راه حل باشد. ابتدا مطمئن شوید که حمام شما به خوبی تهویه می شود و سفید کننده فقط برای دوغاب سفید استفاده می شود.

سپس، سفید کننده را با آب رقیق کرده و روی دوغاب اسپری کنید. با استفاده از یک مسواک قدیمی، دوغاب کاشی را بشویید و پس از اتمام آن را بشویید.