سرکه سیب یک و یک که بوی بد دهان را از بین می برد

خلاصه خواص و فواید مواد فعال

کمربندهای ایمنی خود را ببندید و ما را در این سفر دنبال کنید تا این “دوست” ما و خواص و فواید مواد موثره آن را کشف کنید! استفاده از مواد غذایی، شفابخش و آرایشی:

از این سه دیدگاه آن را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و برای هر یک از زمینه های ذکر شده قادر به کشف خواص و فواید مربوط به ترکیب آن خواهیم بود.

به لطف ترکیبات فعال سرکه سیب یک و یک می توانیم آن را به عنوان یک مکمل غذایی واقعی تعریف کنیم! اما فکر می کنید چگونه یک چاشنی ساده می تواند یک مکمل غذایی باشد؟

به خصوص در دوره های استرس زیاد، در محیط کار، شخصی، خانوادگی، ناشی از متنوع ترین مشکلات، این داروی مادربزرگ می تواند نوشدارویی باشد: به لطف املاح و ویتامین های معدنیارائه این غذا کمکی برای دستیابی به یک وضعیت عمومی رفاه است.

درصد خوب آب به حفظ عملکردهای فیزیکی و شناختی طبیعی و تنظیم دمای طبیعی بدن کمک می کند. در ارتباط نزدیک با این ویژگی، می توان به ارزش قلیایی بودن این سرکه اشاره کرد.

در پایان اشاره می کنیم که اسید استیک همانطور که توسط برخی تحقیقات علمی ثابت شده است (*1، *2، *3) می تواند کمکی در روند کاهش وزن باشد.دارای خواص لاغری: در واقع باعث کاهش سطح قند خون می شود (*1).

اگر همراه با غذا مصرف شود مکانیسمی را ایجاد می کند که منجر به کاهش حدود 200-275 کالری مصرفی در روز می شود (*2) و به کاهش وزن بدن، توده چربی و سطح تری گلیسیرید (*3) کمک می کند.

خلاصه ارزش های تغذیه ای

دقیقاً از همان جایی که کار را رها کردیم ادامه می دهیم! اولین ارزشی که هنگام تلاش برای کاهش وزن، چه به دلیلی نزدیک به سلامتی یا زیبایی شناسی، باید تحت کنترل باشیم، شاخص کالری است:

پس بدیهی است که ما باید بین کالری های مثبت – که از چربی های خوب و از چربی های خوب به دست می آیند، تمایز قائل شویم. قندهای طبیعی که به ما برای مصرف انرژی کمک می کنند – و کالری منفی.