سوسیس و کالباس آندره در شکل های عجیب و غریب

بخش قابل توجهی از گوشت سوسیس از گوشت خوک در سراسر جهان تهیه می شود، بنابراین جای تعجب نیست که غذاهای مختلف سوسیس حاوی گوشت خوک وجود دارد. وقت آن است که در میان این غذاهای خوشمزه گوشت خوک غواصی کنید.

سوسیس خوک Bratwurst
سوسیس های گوشت خوک bratwurst رایج ترین انواع سوسیس هستند
قبلاً از نامش می توان فهمید که این یک سوسیس و کالباس آندره است اصطلاح Brat به گوشت ریز خرد شده و wurst به گوشت برشته شده اشاره دارد.

Bratwurst با هم به معنای سوسیس دوخته شده است. همچنین یکی از رایج ترین انواع سوسیس است که در سراسر جهان پیدا می کنیم.

دستور العمل های Bratwurst از منطقه ای به منطقه دیگر بسیار متفاوت است. این یکی از رایج ترین غذاها در آلمان است، بنابراین راه های زیادی برای پختن آن وجود دارد. شما فقط باید یکی را با توجه به اولویت خود انتخاب کنید.

طبق منابع، حدود 40 نوع مختلف از این غذا وجود دارد. اما بهترین انواع سوسیس Bratwurst در فرانکونیا منشا گرفته است.

سوسیس گوشت خوک بوتیفارا
برخی از انواع سوسیس مانند سوسیس گوشت خوک بوتیفارا مخصوص منطقه کاتالان اسپانیا هستند.
اکنون به اسپانیا، سرزمین غذا و موسیقی سفر کنیم. منطقه کاتالان اسپانیا که به طور گسترده برای فوتبال شناخته شده است، به خاطر سوسیس بوتیفارا نیز بسیار معروف است.

این غذا بر اساس دستور العمل های باستانی است که به زمان امپراتوری روم باز می گردد. انواع سوسیس بوتیفارا از ادویه های مختلف دم کرده در گوشت خوک خام تهیه می شود. وقتی صحبت از فرآیند پخت و پز می شود، تنوع زیادی وجود دارد.

اولا، ما بوتیفارا خام داریم که اساساً سوسیس کبابی است. این به دستور اصلی و محبوب ترین آن نزدیک است. سپس غذای درجه یک، بلک بوتیفارا که شامل گوشت خوک آب پز و خون است، وجود دارد.

به غیر از آنها، بوتیفارا کاتالانا وجود دارد که اساساً کل سوسیس را مانند ژامبون می پزد. در نهایت، ما Butifarra d’ou، یک غذای سوسیس با تخم مرغ فقط برای مناسبت های خاص داریم.