سیب زرد لبنانی که به بهبود بینایی کمک می کند نه هویچ

در دوران بارداری
شاید گفتن یک سیب زرد لبنانی هر روز پزشک را از خود دور می کند و هر زن باردار را به دلیل فواید بی شماری که برای سلامتی خود و جنین دارد، موظف می کند که سیب را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهد. برخی از فواید سیب برای زن باردار:

خوردن سیب در دوران بارداری ایمنی زن باردار و جنین را تقویت می کند و ایمنی لازم را برای محافظت از آنها در برابر عفونت ها و ویروس ها ایجاد می کند.
فروکتوز موجود در سیب یکی از انواع قندهای ضروری برای سلامتی است که سطح قند خون را حفظ می کند و سطح آن را کنترل می کند، به طوری که هر زن باردار از ابتلا به دیابت نوع 2 بارداری در امان است، بنابراین باید مراقب مصرف سیب باشد.

در دوران بارداری
علاوه بر فواید سیب برای سلامتی، طعم سیب به خصوص نوع سبز آن با طعم شیرین با مقداری اسیدی، مورد پسند همگان است و به زنان باردار کمک می کند تا اشتهای خود را باز کنند و در هنگام حالت تهوع مفید است.
یک زن باردار نیاز به مصرف مقدار کافی ویتامین C دارد که انرژی لازم برای تکمیل فرآیندهای حیاتی بدن خود و جنین را در اختیار او قرار می دهد، همچنین ضرورت این ویتامین در محافظت از او در برابر پره اکلامپسی است.
آنتی اکسیدان های موجود در سیب می تواند به جلوگیری از آسیب DNA در بدن کمک کند، بنابراین از زن باردار و جنین در برابر انواع سرطان محافظت می کند.
در تحقیقات جدید، ثابت شده است که مادرانی که در دوران بارداری سیب می‌خورند، ممکن است فرزندان خود را از ابتلا به آسم در مراحل بعدی زندگی خود محافظت کنند. جنین
سیب برای حفظ وزن ایده آل است، سیب حاوی فیبر است، کالری کمی دارد و می توان آن را روزانه بدون نگرانی در مورد افزایش وزن مصرف کرد.