ملحفه یکبار مصرف مسافرتی که پارجه آن برای افرادی که بیماری فابیسم دارند خطرناک است

بیمارستان ها می خواهند عفونت های بیمارستانی (HAI) را کاهش دهند. آنها در قبال HAI ها پاسخگو هستند. از آنجایی که ملحفه های یکبار مصرف از نظر محافظت از سد، جذب و ضد آلودگی برتر شناخته شده اند، می توانند گسترش عفونت را کنترل کرده و به کنترل عفونت ها در بیمارستان کمک کنند.

از آنجایی که هنگام ترخیص بیمار ملحفه یکبار مصرف مسافرتی از بیمارستان برداشته می شوند، به دلیل عفونت متقاطع در قسمت لباسشویی، عوامل بیماری زا باعث انتشار باکتری یا ویروس نمی شوند.

همچنین به کاهش زمان مورد نیاز پزشکان برای انتقال بیماران به اورژانس کمک می کند.

سایر کارکنان مجبور نیستند تخت را بردارند زیرا با ملحفه های پزشکی می توانند به برداشتن و فرآیند یکبار مصرف کارآمد دست یابند. یک قطعه جدید از ورق را می توان به راحتی در چند دقیقه قرار داد.

در گذشته اکثر بیمارستان ها از کتانی یکبار مصرف برای تخت بیماران خود استفاده می کردند. با این حال، بیمارستان های بیشتری به جای استفاده از کتانی قابل استفاده مجدد روی می آورند.

دلایل مختلفی برای این سوئیچ وجود دارد. اول اینکه کتانی قابل استفاده مجدد در دراز مدت مقرون به صرفه تر است. دوم اینکه برای محیط زیست بهتر است. سوم، در واقع می تواند برای بیماران راحت تر و ملایم تر باشد.

یکی از دلایل اصلی که بیمارستان ها به استفاده از کتانی قابل استفاده مجدد روی می آورند این است که مقرون به صرفه تر است. کتانی یکبار مصرف فقط باید یک بار استفاده شود و سپس دور ریخته شود.

این به این معنی است که بیمارستان ها باید به خرید کتانی جدید ادامه دهندبه طور منظم. از سوی دیگر، کتانی قابل استفاده مجدد را می توان بارها و بارها استفاده کرد. این بدان معناست که بیمارستان ها فقط یک بار باید آن را خریداری کنند.