میل لنگ پراید که قدرت پرش را برای ماشین فراهم می کند

سپس، قطر داخلی یاتاقان های میل لنگ پراید در موقعیت های متعامد متعدد اندازه گیری می شود تا از فاصله دقیق یاتاقان اطمینان حاصل شود.
با استفاده از یک میکرومتر، قطر بلبرینگ میل لنگ اندازه گیری می شود
با استفاده از یک میکرومتر، قطر بلبرینگ میل لنگ اندازه گیری می شود
پس از بررسی قطر میخ های ثابت زانویی، باید فنرهای انتهای بزرگ میله های اتصال را بررسی کرد و در آنجا قطر میل لنگ دارای انتهای بزرگ را اندازه گیری کرد و قطر داخلی انتهای بزرگ را اندازه گرفت. میله های اتصال: اگر اندازه ها برای همه آنها یکسان باشد (یعنی تراش صفر) بهتر است.

اما اگر اعداد چرخش میخ های ثابت با میخ های متحرک متفاوت باشد، اشکالی ندارد، مشروط بر اینکه هر مجموعه از میخ ها نسبت به نقاط عطف یکسان باشند و در اندازه های مشخص شده در کاتالوگ باشند.
سپس عرض بلبرینگ های میل لنگ اندازه گیری شده و مقدار فاصله طولی سنبله با میل لنگ در نظر گرفته می شود.
میل لنگ را از نظر تمام ترک ها، شکستگی ها، خوردگی یا زنگ زدگی بررسی کنید.
خم میل لنگ را بررسی کنید و در صورت وجود، با استفاده از پرس هیدرولیک و با توجه به مقادیر مجاز در کاتالوگ سرویس قبل از عملیات و عملیات سنگ زنی، ثابت می شود.
از کجا بفهمم میل لنگ خراب شده
تعیین خمش در ماشین سنگ زنی
هنگام تعیین اندازه میخ های ثابت و متحرک میل لنگ (با اندازه گیری قطر خارجی محورهای ثابت و متحرک و تعیین اندازه آلیاژ، باید توجه داشت که فاصله روغن برای موتور بنزینی نباید از 0.05 میلی متر تجاوز کند.

و 0.06 میلی متر برای موتور دیزل) و به این ترتیب کار مورد نیاز برای بازسازی و سنگ زنی شفت مشخص می شود و در صورت یکپارچگی محورها و آلیاژ ثابت، ترجیحاً آلیاژ متحرک با آلیاژ جدید جایگزین شود. ، به دلیل قرار گرفتن در معرض تنش های قوی تر از همتایان خود برای محورهای ثابت.
هنگام سنگ زنی محورهای ثابت و متحرک میل لنگ، باید اطمینان حاصل شود که عرض شمش با عرض محور زیر آسیاب مطابقت داشته باشد، به طوری که انتقال تصادفی سنبله در حین کار موتور رخ ندهد و همچنین باید انجام شود.