پسته خندان قزوین و تعبیر خواب عجیب آن

پسته نوعی آجیل است که کالری کمتری برای همان دوز فراهم می‌کند، به این معنی که ما می‌توانیم بیشتر بخوریم، برابر با انرژی دریافتی یک مشت کوچکتر بادام، بادام هندی یا سایر میوه‌های روغنی.

پسته آمریکایی: غذایی که برای قلب و چشم مفید است
در میان خواص بی شمار پسته خندان قزوین آمریکایی ، اثر مفید آن بر سلامت قلب، عروق خونی و بینایی نقش اساسی دارد. از یک طرف، در واقع، آنها سرشار از فیتواسترول هستند که نمایه چربی را بهبود می بخشد و حاوی کلسترول “بد” است.

از سوی دیگر، آنها سرشار از ویتامین A هستند، آنتی اکسیدانی که به بینایی کمک می کند.

پسته آمریکایی: پوست درخشان، استخوان های قوی و حداکثر دفاعی
مصرف همیشگی پسته آمریکایی نه تنها به حفظ سلامت داخلی، تقویت سیستم ایمنی با دوزهای خوب سلنیوم و روی یا محافظت از استخوان ها در برابر اکسیداسیون به لطف درصد بالای اسید اولئیک کمک می کند، بلکه می تواند از نظر خارجی نیز کمک کند.

در واقع پسته سرشار از ویتامین E است، یک آنتی اکسیدان قوی که از پیری پوست و سلول ها جلوگیری می کند و به سم زدایی بدن از آلودگی و دود کمک می کند.

پسته آمریکایی: راز داشتن روده سالم
روده که به عنوان “مغز دوم” نیز شناخته می شود، تنها اندامی است که از یک سیستم عصبی ذاتی تشکیل شده است که قادر به تولید حدود 40 ماده است.

در این میان، 90 درصد سروتونین، انتقال دهنده عصبی شادی، توسط این اندام تولید می شود.

همانطور که جورجیو دونگانی ، متخصص و کارشناس تغذیه و آموزش مواد غذایی، و سارا کوردارا ، متخصص علوم غذایی و تغذیه اشاره کردند، مصرف پسته آمریکایی نیز اثرات مفیدی بر سلامت روده دارد.

میکروبیوتای روده را به روشی مثبت تعدیل می کند. بنابراین، مصرف آنها در دستور العمل های خوشمزه و در یک رژیم غذایی سالم و متعادل می تواند کمک قابل توجهی به عملکرد صحیح مغز دوم ما و حفظ سلامتی ما با ذوق داشته باشد.