چای تی بگ چوبی یکی الز دلایل اصلی تعلیق برخی خانم های بازیگر

وقتی صحبت از افزایش زیبایی شما به میان می آید، چای کیسه ای به عنوان یک معجون جادویی عمل می کند . این بدان معناست که جدای از افزایش سطح انرژی و آماده کردن شما برای انجام کارهای روزانه، این چای کیسه‌ای ساده می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند که می‌تواند شما را مبهوت کند.

بنابراین، به جای زباله، چای تی بگ چوبی باید در خانه شما جای دیگری داده شود. خواص ضد پیری، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی چای کیسه ای می تواند پوست و موی شما را سالم جلوه دهد.

چای کیسه‌ای با کمک خواص خنک‌کننده‌اش می‌تواند پوست شما را صاف‌تر کند. آنها همچنین می توانند با آکنه مبارزه کنند و پوستی بدون اسکار به شما بدهند.

همچنین بخوانید:
آیا می خواهید مانند جانوی کاپور پوستی درخشان داشته باشید؟ راز زیبایی او در این مواد آشپزخانه نهفته است
هک های آسان و جالب بیوتی بلندر که قطعا عاشق آن خواهید شد


جوش شیرین، بهترین تقویت کننده زیبایی
در اینجا دلایل کافی برای قرار دادن چای کیسه ای در رژیم زیبایی روزانه به شما ارائه می کنیم.

کاهش پف زیر چشم
چای کیسه ای حاوی کافئین است که به عنوان منقبض کننده عروق شناخته شده است. این بدان معناست که می تواند رگ های خونی را کوچک کرده و التهاب را کاهش دهد، در نتیجه می توانید از شر پف چشم خلاص شوید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که چای کیسه ای را چند دقیقه در فریزر بگذارید و سپس روی چشمان خود قرار دهید.

پوست خود را درخشان کنید
برگ های داخل کیسه های چای شما می توانند یک اسکراب عالی باشند. می توانید چای کیسه ای استفاده شده را خشک کنید و سپس از برگ های خشک آن به عنوان اسکراب استفاده کنید.

کمی آب در آن مخلوط کنید و صورت خود را اسکراب کنید. خواص آنتی اکسیدانی آن می تواند درخشندگی پوست را بازگرداند.

همچنین، به طور بالقوه می تواند جای زخم های ناشی از آکنه را با کمک باکتری هایی که با کاتچین های موجود در آن مبارزه می کنند، از بین ببرد.