چه تفاوت هایی بین رنگ فلفل ها وجود دارد؟

فلفل سبز، قرمز، زرد، فلفل شما را دعوت می کند تا زندگی را رنگی ببینید و نور خورشید را به دستور العمل های خود اضافه کنید! فلفل سرشار از ویتامین، کم کالری، برای حافظه عالی است، فلفل به غذاهای شما خوش طعم می دهد و طعم تابستان را می دهد. اما چرا فلفل ها رنگ های متفاوتی دارند؟

انواع فلفل

اگر کمی کنجکاو هستید، شاید قبلاً مجذوب تفاوت های بین رنگ فلفل شده اید. آیا بحث بلوغ است؟ اصل و نسب؟ اول از همه، به یک ایده کوچک دریافت شده برگردیم. در بخش میوه و تره بار، فلفل جزئی از میوه است، مانند فلفل.

در واقع، فلفل دلمه‌ای نوعی فلفل شیرین است که میوه‌های رنگارنگ بزرگی تولید می‌کند که طیفی از طعم‌ها از تلخ تا فلفلی و شیرین را ارائه می‌دهد. از نظر تاریخی، فلفل برای اولین بار در مکزیک کشت شد و برای مثال در غذا با قارچ و فلفل دلمه مورد استفاده قرار می گیرد.

در حفاری های باستان شناسی، دانه هایی با قدمت 5000 سال کشف شد! در سال 1493، دکتر اکسپدیشن کریستف کلمب مشاهده کرد که سرخپوستان چاشنی را در غذای خود قرار می دهند: گیاهی به نام “آگی”. این گیاه با اعتقاد به اینکه فلفل قرمز است، فلفل تعمید داده شد. کریستف کلمب در بازگشت از اولین سفر خود به آمریکا، فلفل را به فرانسه معرفی کرد. در قرن شانزدهم، فلفل و فلفل اروپا را فتح کرده بود!

فلفل ها یک پالت رنگ درخشان را برای لذت زیبایی شناسی ارائه می دهند. هر رنگ فلفل کاربرد آشپزی خاصی دارد تا طعم و مزه را به جوانه های چشایی تضمین کند.

مجموعه ای از طعم ها در آشپزخانه

همه فلفل های قرمز در اصل سبز هستند اما از نمودار رنگ زرد و نارنجی عبور نمی کنند. تحت تأثیر زمان و خورشید، آنها در نهایت قهوه ای می شوند و این رنگ قرمز تیره را به خود می گیرند. فلفل قرمز ملایم و تقریباً شیرین برای تهیه کولیس ایده آل است زیرا برای پخت و پز مناسب است. در مورد فلفل های زرد و نارنجی، آنها از دانه های این گونه ها به دست می آیند. بنابراین یا از سبز به زرد یا از سبز به نارنجی تغییر می کنند.

فلفل قرمز

طبع فلفل قرمز

فلفل سبز ترد و میوه ای، به دلیل داشتن گوشت سفت، برای درست کردن ماهی تن پر شده با روغن زیتون مناسب است. شکل نیمه بلند آن برای دو نیم کردن و چیدن فیلینگ دلخواه شما کاربردی است. با گوجه فرنگی، بادمجان، آویشن، طعم راتاتویی شما را می دهد و خواص مشابهی با فلفل دلمه در بارداری دارد.

فلفل زرد، کاملا آبدار، را می توان در یک شیشه روغن زیتون با ادویه نگه داشت. و مهمتر از همه، می توانید آن را به صورت خام به عنوان چاشنی برای طعم دادن به سالاد برنج خود بخورید. علاوه بر این، این فلفل بیشتر مورد استقبال کودکان است زیرا شیرینی و شکر را ترکیب می کند. و رنگ آن جذاب است و باعث می شود که آن را گاز بگیرید. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که فلفلی را انتخاب کنید که برای حس فانتزی در غذاهایتان مناسب است!