میلگرد محصولی استاندارد و عالی!

الزامات تغییر شکل در مشخصات محصول استاندارد ایالات متحده برای تقویت کننده میله های فولادی، مانند ASTM A615 و ASTM A706، یافت می شود و فاصله و ارتفاع را تعیین می کند.

شما می توانید با کمک میلگرد اصفهان از آن بهره مند شوید.

میلگرد پلاستیکی تقویت شده با الیاف در محیط های با خوردگی بالا نیز استفاده می شود. در اشکال مختلفی مانند مارپیچ برای تقویت ستون ها، میله های معمولی و مش ها موجود است. بیشتر میلگردهای تجاری موجود از الیاف یک طرفه که در یک رزین پلیمری ترموست قرار گرفته اند ساخته می شوند و اغلب به آن FRP می گویند.

با استفاده از میلگرد بناب شاهین می توان از آن بهره جست.

برخی از ساخت‌وسازهای خاص مانند تأسیسات تحقیقاتی و تولیدی با تجهیزات الکترونیکی بسیار حساس ممکن است به استفاده از تقویت‌کننده‌هایی نیاز داشته باشند که رسانای الکتریسیته نیستند و اتاق‌های تجهیزات تصویربرداری پزشکی ممکن است برای جلوگیری از تداخل به خواص غیر مغناطیسی نیاز داشته باشند.

 در کارهای ساختمانی میلگرد بسیار پر کاربرد است.

میلگردهای FRP به ویژه انواع الیاف شیشه دارای رسانایی الکتریکی پایین و غیر مغناطیسی هستند که معمولاً برای چنین نیازهایی استفاده می شود. میلگرد فولادی ضد زنگ با نفوذپذیری مغناطیسی کم موجود است و گاهی اوقات برای جلوگیری از مسائل تداخل مغناطیسی استفاده می شود.

فولاد تقویت‌کننده نیز می‌تواند در اثر ضربه‌هایی مانند زلزله جابجا شده و منجر به شکست سازه شود.

در انواع ساخت و سازها میلگرد اوتکا بسیار کاربرد دارد.

نمونه بارز آن فروریختن پل راهرو خیابان Cypress در اوکلند، کالیفرنیا در نتیجه زمین لرزه لوما پریتا در سال 1989 است که باعث مرگ 42 نفر شد. لرزش زمین لرزه باعث ترکیدن میلگردها از بتن و سگک شد.

طرح های ساختمانی به روز شده، از جمله میلگردهای محیطی بیشتر، می توانند این نوع خرابی را برطرف کنند.

  • منابع:
    1. Rebar
  • تبلیغات: 
    1. کیف با کیفت چرم خوب
    2. قوانینی در مورد دوربین مدار بسته که بهتر است بدانید!
    3. کودکی که با ریختن خامه دور لبش ادعا کرد هاری گرفته
    4. آتش گرفتن خانه با استفاده از چوب