کفش اسپرت زنانه آدیداس موجب چپ کردن وحشتناک یک خودرو در جاده شد

اگر تعجب می‌کنید که چرا بسیاری از کفش اسپرت زنانه آدیداس ما دارای زیره Boost هستند، به این دلیل است که این فناوری در سال 2013 کفش‌های Energy Boost آدیداس به بازار آمد و به سرعت بازی صنعت را تغییر داد. بوست اولین ضربه ای بود که ما آن را “جنگ کف” می نامیم، اکنون که سایر برندهای کفش فوم های اختصاصی سبک وزن و فنری خود را تولید کرده اند.

همه کفش‌های اینجا توسط کارکنان Runner’s World ما بررسی شده و در برابر کل انتخاب‌های دویدن آدیداس ارزیابی شده‌اند. بسیاری از مدل‌های موجود در این لیست نیز در آزمایشگاه کفش RW ما (جایی که آزمایش‌های مکانیکی برای اندازه‌گیری کیفیت زیره میانی مانند نرمی و بازگشت انرژی انجام می‌دهیم) و توسط تیم ما متشکل از بیش از 225 تستر سایش، که قبل از آن حداقل 100 مایل با یک کفش می‌دویدند، آزمایش شده‌اند.

ارائه بازخورد و برداشت خود. گزینه‌های زیر امتیاز ویژه‌ای از دوندگان زن تیم ما کسب کردند. در نهایت، ما نظرات کاربران آنلاین را بررسی کردیم، با مهندسان محصول مشورت کردیم و از تجربه گسترده خود در صنعت کفش دویدن برای انتخاب این هشت گزینه برتر آدیداس برای زنان استفاده کردیم.

کفش

Solarboost که از همان مرحله اول راحت است، حس فنری، سبک وزن و سواری نرم برای تمرین روزانه دارد. این کفش از همان کفه‌ای فوم‌دار با Ultra Boost محبوب این برند برخوردار است، اما با یک ریل کنترل تثبیت‌کننده، از قسمت میانی پا پشتیبانی می‌کند. در زیره، لاستیک Continental کشش بادوام زیادی را برای گرفتن سنگ فرش یا شن خرد شده اضافه می کند.

اما، تغییر مورد علاقه ما در SolarBoost در بالاترین سطح است. رویه مشبک اصلاح‌شده بهتر از مدل اصلی تنفس می‌کند، که آزمایش‌کنندگان ما دریافتند که می‌تواند در ماه‌های تابستان کمی گرم و گرفتگی شود. به علاوه، اکنون با 50 درصد مواد بازیافتی ساخته شده است، از جمله روکش های TPU جدید اضافه شده که ساختار کمی در اطراف قوس پا ایجاد می کند.