با این راهکار تلخی زیتون پرورده کنسروی را از بین ببرید

ترکیباتی که طعم زیتون را تلخ می کند، در درجه اول اولئوروپئین، در زیتون نارس بیشتر است، این بدان معنی است که شما می توانید طعم تلخ تری را از روغن برداشت شده قبلی انتظار داشته باشید.

همین امر در مورد خصوصیات فلفلی (معروف به تند) نیز صادق است: این امر احتمالاً در روغن زیتون فوق بکر در اوایل برداشت برجسته تر است.

برای از بین بردن تلخی زیتون پرورده کنسروی می توانید از روشهای مختلفی استفاده نمایید تا یک زیتون پرورده خوش طعم و خوشمزه داشته باشید.

آیا این بدان معناست که همیشه باید از روغن زیتون فوق بکر سبز شدید استفاده کنید؟ قطعا نه! با رسیدن میوه زیتون، برخی از اجزای جزئی آن کاهش می یابد، اما هنوز فواید سلامتی زیادی وجود دارد، بنابراین از روغن زیتونی استفاده کنید که از آن لذت می برید.

تجربه نشان می‌دهد که مردم تمایل دارند با روغن‌های زیتون ملایم‌تر شروع کنند و در طول زمان به سمت روغن‌های شدیدتر جذب می‌شوند – مانند شراب‌ها.

آیا این بدان معناست که روغن زیتون فرابکر یک آب میوه است؟ اگر به تعریف FDA نگاه کنید، می‌گوید: «آب میوه به معنای مایع آبی است که از یک یا چند میوه یا سبزی، پوره بخش‌های خوراکی یک یا چند میوه یا سبزی، یا هر گونه کنسانتره‌ای از این مایع یا پوره استخراج یا استخراج می‌شود. ”

با این تعریف، نامیدن روغن زیتون فرابکر آب میوه دشوار است، یکی از مراحل ساخت روغن زیتون، حذف تمام “مایع آبی” است – در واقع در کارخانه زیتون اغلب به عنوان “فاضلاب” نامیده می شود.

اشاره به روغن زیتون فوق بکر به عنوان “آب میوه” یک چیز بازاریابی است: تولیدکنندگان این کار را انجام می دهند تا تاکید کنند که روغن زیتون فرابکر یک محصول طبیعی تازه است.

اما برخلاف آب پرتقال تازه، در قفسه ماندگاری است و کیفیت خود را به مدت دو سال در شرایط مناسب حفظ می کند و البته، بیشتر مردم آبمیوه را به عنوان یک نوشیدنی در نظر می گیرند – روغن زیتون نه چندان!