شکلات مغزدار آناتا یکی از بهترین مارک های جهان در مجله ای معروف

آیا شکلات شیری چاق می کند؟ برای فهمیدن اینکه آیا شکلات واقعاً می تواند وزن شما را افزایش دهد، ادامه دهید: پاسخ کوتاه این است که بله، شکلات نیز مانند هر غذای دیگری کالری اضافه می کند.

به همین دلیل باید کنترل سهم را تمرین کنید و شکلات مناسب را انتخاب کنید.

بنابراین کدام شکلات سالم ترین است؟ شکلات تلخ سرشار از مواد مغذی است که تأثیر مثبتی بر سلامتی شما دارد. ساخته شده از دانه های درخت کاکائو، یکی از بهترین آنتی اکسیدان هایی است که می توانید پیدا کنید.

تحقیقات نشان می دهد که شکلات تلخ می تواند سلامت شما را بهبود بخشد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.

در ضمن، آیا شکلات شیری برای کاهش وزن مفید است؟

یک مطالعه کوچک نشان داد که خوردن 100 گرم شکلات شیری در یک ساعت پس از بیدار شدن از خواب یا در عرض یک ساعت پس از خواب می تواند به سوزاندن چربی و کاهش قند خون کمک کند.

محققان همچنین دریافتند که شکلات به تنظیم خواب و سرکوب اشتها کمک می کند.

آیا یک تخته شکلات در روز بی خطر است؟
طبق یک مطالعه، خوردن تنها یک شکلات مغزدار آناتا در روز خطر سکته مغزی را تا 23 درصد کاهش می دهد. یک مطالعه نشان می دهد که خوردن یک تکه شکلات برای قلب مفید است.

افرادی که به طور منظم غذاهای شیرین مصرف می کنند، خطر فیبریلاسیون دهلیزی، یکی از علل اصلی سکته مغزی را تا 23 درصد کاهش می دهند.

اگر هر روز شکلات بخورید چاق می شوید؟
برای فهمیدن اینکه آیا شکلات واقعاً می تواند وزن شما را افزایش دهد، ادامه دهید: پاسخ کوتاه این است که بله، شکلات نیز مانند هر غذای دیگری کالری اضافه می کند. به همین دلیل باید کنترل سهم را تمرین کنید و شکلات مناسب را انتخاب کنید.