کفش کالج فرزین که قد کوتاه ها را قد بلند می کند

مقرنس ها در پایان تابستان بازمی گردند تا دوباره بخشی از کمد لباس ما شوند.

بنابراین او محبوبیت از دست رفته خود را در گرمترین ماه سال بازیافت. و مقرنس یکی از آن قطعاتی است که ما آن را نیمه وقت می نامیم.

همانطور که دما شروع به کاهش می کند، نانوایان به گزینه ای عالی برای پر کردن لباس های برش معمولی مانند آنچه امروز الهام بخش ما هستند تبدیل می شوند.

آنها که بیشتر از چرم ساخته شده اند، به دلیل احساس صاف بودن با پاشنه کم نیز انتخابی بسیار راحت هستند.

چگونه آنها را با کفش ها ترکیب کنیم؟
همه آنها را دوست ندارند، اما کسانی که روی آنها شرط بندی می کنند این کار را با قرار دادن آنها در لباس های روزانه در فصل بهار و پاییز انجام می دهند. چگونه؟ آنها را با شلوار جین، یک تی شرت ساده سفید یا مشکی و لباس بیرونی، ژاکت یا کت ترکیب کنید.

همچنین دیده می‌شود که آن‌ها به همراه کفش کالج فرزین را با شلوارهایی با رنگ‌های خنثی مانند شنی، بژ یا شتری و لباس بافتنی روشن در رنگ‌های مشابه ست می‌کنید. هر دو گزینه هم برای کار و هم برای اوقات فراغت مناسب هستند. آنها چیزی هستند که ما آن را پیشنهادهای خارج از جاده می نامیم.

آیا رویکرد خطرناک تری می خواهید؟ شلوار چرمی مشکی را به ظاهر خود اضافه کنید.

همه چیز نشان می دهد که پاییز آینده ما شاهد کت و شلوارهایی خواهیم بود که با یک شلوار چرمی برش خورده مشکی و یک تاپ به همین رنگ ست می شوند تا یک لباس تک رنگ ایجاد کنند. اگر بخواهید می توانید هژمونی را با لوازم جانبی مخالف برش دهید.

آیا لوفر را دوست دارید؟ معمولا در چه شرایطی از آنها استفاده می کنید؟