سبد میوه ۷ کیلویی که سبب بیداری یک ملتی شد

میوه ها و سبزیجات را می توان در سبد میوه ۷ کیلویی در آشپزخانه نگهداری کرد.

10 ایده برای استفاده از سبد در فضای داخلی
مواد سازگار با محیط زیست سبدهای حصیری به شما این امکان را می دهد که از این عنصر دکور در تمام اتاق ها استفاده کنید. 10 ایده برای استفاده از چنین سبدهایی را در نظر بگیرید:

برای گل – می توانید یک سبد با هر اندازه ای برای گلدان گل انتخاب کنید. از آن به عنوان گلدان استفاده می شود و به اتاق اصالت می بخشد.


برای لوازم آرایشی، این یک گزینه واقعی برای خانواده های پرجمعیت است، جایی که فضای حمام به سادگی نمی تواند تمام محصولات بهداشتی هر یک از اعضای خانواده را در یک قفسه جداگانه قرار دهد. اصلاح تاشو ظرف این مشکل را حل می کند.
برای لباسشویی – سبد را می توان در کنار ماشین لباسشویی یا زیر سینک قرار داد. از آن برای جمع آوری لباس های کثیف که در انتظار شستشو هستند استفاده می شود.
برای لوازم خانگی – برای مرتب کردن قاشق، چنگال، بشقاب، می توانید از ظروف حصیری و سبدهای بافتنی استفاده کنید. این شیک اضافی به فضای آشپزخانه اضافه می کند.
برای محصولاتی به عنوان دکوراسیون آشپزخانه – برای طراحی ارگانیک و زیبای آشپزخانه، کافی است از چند سبد از نوع حصیری استفاده کنید. آنها را می توان روی میز، کابینت و طاقچه قرار داد. در عین حال فقط کافی است میوه ها یا شیرینی ها را در آنها قرار دهید.
به عنوان میز کنار تخت – علاوه بر عملکرد نگهداری ملحفه، یک سبد حصیری می تواند نقش میز کنار تخت را نیز ایفا کند. کافی است آن را در کنار تخت قرار دهید تا راحت باشد تلفن، ساعت زنگ دار و سایر وسایل کوچک را روی آن قرار دهید.
برای نخ ها، سوزن ها و لوازم خیاطی – در این مورد، سبد به عنوان جعبه جواهرات استفاده می شود. در هر خانه ای از نخ، قیچی و سوزن استفاده می شود.