ساعت گوچی سه موتوره با اجزای درونی شفاف

آیا ساعت های مکانیکی قابل تعمیر هستند؟
تک تک اجزای یک ساعت گوچی سه موتوره مکانیکی قابل تعمیر هستند. این به این معنی است که یکی از پایدارترین محصولات موجود در بازار است، زیرا یک ساعت مکانیکی که به خوبی نگهداری می شود حداقل تا آخر عمر به کار خود ادامه می دهد.

از طرف دیگر، قطعات الکترونیکی ساعت هوشمند یا ساعت کوارتز اغلب قابل تعمیر نیستند: به این معنی که اگر خراب شوند، باید کاملاً تعویض شوند.

چگونه از ساعت مکانیکی مراقبت می کنید؟
در اینجا چند نکته برای نگهداری یک ساعت مکانیکی در حالت کارکرد کامل آورده شده است:

از ضربه های خارجی و قرار گرفتن در معرض میدان های مغناطیسی قوی اجتناب کنید
تمام ساعت های مکانیکی ممکن است در اثر میدان های مغناطیسی آسیب ببینند، بنابراین بهتر است تا حد امکان از آنها اجتناب کنید.

از آنجایی که حرکت مکانیکی داخل از بسیاری از قطعات فلزی متحرک تشکیل شده است، مغناطیسی شدن می تواند از نگه داشتن زمان به خوبی جلوگیری کند.
مقاومت در برابر آب را بررسی کنید از
آنجایی که همه ساعت‌های مکانیکی در برابر آب مقاوم نیستند، ارزش دارد قبل از خیس شدن آنها را بررسی کنید. اگر ساعت مکانیکی شما دارای مقاومت آب 20 تا 30 اتمسفر است، می توانید آن را هنگام غواصی بپوشید.

تنظیم در شش حالت، ترمیم کامل کیس در چند مرحله، تعویض تاج، محور، واشر و احتمالاً لوله کیس، ترمیم قاب نفوذناپذیری و بررسی نهایی چند روزه.

همچنین توصیه می کنیم سالی یک بار ساعت خود را از نظر مقاومت در برابر آب بررسی کنید و در صورت لزوم آن را بازیابی کنید. مهر و موم ها از پلاستیک ساخته شده اند و زمانی که مثلاً در معرض دمای بالا قرار می گیرند، می توانند خراب شوند.

پس از این مدت، روان کننده ممکن است تبخیر شده باشد و مالش اجزای فلزی ممکن است باعث آسیب و سایش شود. در NOMOS Glashütte، ساعت‌سازان ما وظایف زیر را انجام می‌دهند:

جداسازی کامل ساعت، تمیز کردن اولتراسونیک همه اجزا با مواد تمیزکننده مخصوص، جایگزینی اجزای فرسوده، مونتاژ مجدد کالیبر، تأیید صحت و در صورت لزوم اصلاح همه عملکردها.