شامپو سبغ اصل که واکنش های آلرژیک شدید ایجاد می کند را بشناسید

موهای خود را هر روز نشویید
شستن روزانه موها با  بافت آن را خراب می کند و روغن های طبیعی آن را خشک می کند. بسته به بافت موهایتان و اینکه آیا در معرض آلاینده ها و عوامل خارجی قرار گرفته اید، باید آن را دو تا سه بار در هفته بشویید .

منظور این است که شامپو سبغ اصل را مستقیماً روی پوست سر خود نریزید. آن را در کف دست خود بریزید و دستان خود را به هم بمالید تا کف خوبی ایجاد شود.

پس از استفاده از شامپو، آن را نشویید
شامپو را برای مدتی روی موهایتان بگذارید، معمولاً توصیه می شود حداقل سه دقیقه بماند. اگر موهای شما ضخیم تر است، آن را طولانی تر نگه دارید.

موهای خود را دو بار بشویید
یکبار شامپو زدن موها را به درستی تمیز نمی کند. اولین شستشو فقط کثیفی را پاک می کند. دوباره کمی از شامپو استفاده کنید و دوباره آن را بشویید، متوجه خواهید شد که بیشتر از قبل جمع می شود زیرا در این زمان است که شامپو به صورت فعال تر عمل می کند.

از شامپو برای انتهای موهای خود استفاده نکنید
فقط ریشه ها را با شامپو بشویید و اجازه دهید کف موهایتان را بشویید. این کار باعث کاهش مرده و شکاف انتهایی و کاهش خشکی می شود.

موهای خود را با آب گرم بشویید
بهتر است در طول برنامه شستشوی خود از آب گرم استفاده کنید تا از آب بسیار داغ. اگر در پایان از آب سرد استفاده کنید، ریشه های خود را تقویت می کنید. این کار ریزش مو را کاهش می دهد و به موهای شما درخشندگی می بخشد. آب ولرم همچنین به جذب بیشتر نرم کننده کمک می کند .

از نرم کننده برای پوست سر استفاده نکنید
نرم کننده طراحی شده برای انتهای موهای شما. حاوی مواد روغنی است، بنابراین اگر آن را روی پوست سر خود استفاده کنید، ریشه هایتان را بیشتر از حد معمول چرب می کند و موهای شما کاملا خشک نمی شوند.