شامپو گلرنگ که خاطرات خیلی از سلیبریتی ها ار عیان می کند از زبان خودشان این داستان ها را بشنوید

این نوع موهای مجعد از اشکال مختلف از حلقه های پهن تا مارپیچ های باریک تشکیل شده است و این نوع اغلب حالت کرکی یا حجم زیادی به مو می دهد.

از انواع آن:

A3 نوعی است که با حلقه‌های باریک آن مشخص می‌شود و موها اغلب خشک هستند.

همیشه توصیه می‌شود که موها را مرتب با شامپو گلرنگ نشویید تا بیشتر خشک نشوند.

همیشه باید از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کرد و از شانه زدن خودداری شود. باعث می شود حلقه ها از یکدیگر جدا شوند و موها را پرز تر کند.


B3 نوعی موی مجعد است که فرفری بیشتری دارد و نیاز به آبرسانی عمیق دارد، همچنین در استفاده از ماسک های حرارتی که جذب کرم ها و مرطوب کننده ها را افزایش می دهد، نتایج خوبی می دهد.
C3 فرفری ترین نوع مو است و هیچ درخششی ندارد بنابراین صاحبان آن باید در هنگام خیس بودن موها از مرطوب کننده استفاده کنند و بعد بگذارند خشک شود و حلقه حلقه شود.
موهای زیگزاگی
مشخصه این نوع موهای مجعد بسیار لنگی است به طوری که زیگزاگ ها از ریشه مو شروع می شود و تا انتهای آن شروع می شود و به آن موی افرو می گویند و یکی از انواع موهای خشک است و انواع آن به شرح زیر است. :

A4 نوعی موی زیگزاگی با حلقه های بسیار باریک است که اندازه یک خلال دندان بیشتر نیست و به دور خود پیچیده می شود.این نوع نیاز به آبرسانی خوبی دارد.
B4 نوع دیگری از موهای موج دار است که از نظر شکل شبیه حرف Z است و از انواع شکننده و مستعد شکستگی به حساب می آید، بنابراین نیاز به مراقبت کامل دارد.
C4 نوعی مو است که به شکل زیگزاگ است و به شدت قلاب می شود به طوری که زیگزاگ های آن جز در حالت صاف دیده نمی شود و شکننده ترین نوع موی مجعد محسوب می شود و مستعد چروکیدگی است بنابراین توصیه می شود از مرطوب کننده های سنگین مانند کره یا روغن های سنگین مانند روغن کرچک استفاده کنید.