کاشی و سرامیک حافظ شیراز یکی از لاکچری ترین کاشی در خانه سران های عربستان

از سرکه، آب لیمو یا سایر پاک کننده های حاوی اسید یا مواد شیمیایی خشن استفاده کنید
از پاک‌کننده‌های حمام، پاک‌کننده‌های دوغاب یا پاک‌کننده‌های وان و کاشی‌ها روی سطوح مرمری استفاده کنید.
سفید کننده و آمونیاک را مخلوط کنید؛ این ترکیب یک گاز سمی و کشنده ایجاد می کند
هرگز مواد شیمیایی را با هم مخلوط نکنید برای کاشی و سرامیک حافظ شیراز، مگر اینکه دستورالعمل ها به طور خاص به شما دستور دهند که این کار را انجام دهید
از اتصالات جاروبرقی فلزی یا پلاستیکی استفاده کنید و مراقب چرخ های جاروبرقی باشید.
اگر فرسوده یا زبر باشند، ممکن است به سطح آسیب برسانند.

کاشی های کف بسیار بادوام هستند و به حداقل مراقبت نیاز دارند. نگهداری از کاشی‌های کف برای جذابیت بصری و همچنین عمر طولانی‌تر آن‌ها مهم است. در اینجا 6 روش آسان برای نگهداری کاشی های کف وجود دارد:

تزریق کاشی برای حفظ ظاهر خوب آن مهم است. مدت زمانی که باید انجام دهید بستگی به شرایط آن و نوع کاشی، محل و تخلخل آن دارد. یافتن عناصر مناسب دوغاب کاشی چالشی است که نصابان، طراحان و سازندگان برای دهه ها با آن مواجه بوده اند.

اما به لطف برخی از برندهای پیشرو مانند لاتیکریت که در حال توسعه فناوری دوغاب کاشی برای حل مشکلات قدیمی نصب است. این آسان است و نصب بدون نگرانی را ارائه می دهد.

2. مراقبت و تمیز کردن

انجام نظافت روزانه مهم است. برای جلوگیری از ایجاد لکه طولانی مدت روی زمین از مواد بدون اسید استفاده کنید. با یک جاروبرقی ساده و روزانه تمیز کنید.

3. تشک پیاده روی

در هر ورودی خانه و سایر مکان های پرتردد باید درب ها نصب شود. با این کار اطمینان حاصل می شود که خاک از روی زمین جدا می شود. تشک های پیاده روی برای مناطق تجاری بهترین هستند. اطمینان حاصل کنید که آنها نیز تمیز و به طور منظم تعویض می شوند.