خرمای مرداسنگ بندرعباس که عمر شما را زیاد می کند!

انرژی فوری:
خرما سرشار از طعم و خواص طبیعی است و به شما انرژی می دهد. مصرف روزانه خرما، مواد مغذی مفید آن باعث نمی شود در طول روز احساس خستگی کنید.

مقادیر کافی گلوکز، فروکتوز و ساکارز در خرمای مرداسنگ بندرعباس می شود. به همین دلیل مصرف آن برای استحکام آنی بسیار مفید است. حتی با خوردن دو تا چهار خرما هم بلافاصله انرژی خواهید گرفت.

افزایش وزن:
اگر کم وزن هستید، مصرف خرما برای شما بسیار مفید است. حاوی قند، ویتامین ها و بسیاری از پروتئین های ضروری است که برای افزایش وزن کار می کنند. اگر خیلی لاغر هستید، هر روز چهار تا پنج عدد خرما بخورید.

استحکام استخوان:
خرما منبع خوبی از منیزیم، سلنیوم، مس و منگنز است. همه این مواد مغذی به تقویت استخوان ها و همچنین رفع مشکلات مربوط به آنها کمک می کند.

غنی شده با خواص ضد التهابی:
منیزیم در خرما به وفور یافت می شود. منیزیم دارای خواص ضد التهابی است که از فرد در برابر بسیاری از انواع بیماری های قلبی، لخته شدن خون، آرتریت و بیماری هایی مانند آلزایمر محافظت می کند.

اگر خرما را به طور منظم مصرف کنید، به خصوص در فصل زمستان، می توانید از خود در برابر چنین مشکلات جسمی محافظت کنید.

قلب نیز باید سالم باشد:
فیبر موجود در خرما نیز قلب را بسیار قوی و سالم می کند. بسیاری از تحقیقات نشان داده اند که اگر فردی 100 میلی گرم منیزیم در روز مصرف کند، خطر حمله قلبی را می توان تا 9 درصد کاهش داد.

علاوه بر منیزیم، پتاسیم نیز در خرما یافت می شود که می تواند تا حد زیادی از خطر حمله قلبی جلوگیری کند.

کنترل فشار خون:
منیزیم و پتاسیم موجود در خرما بسیار مفید هستند. برخی از افراد با مشکل فشار خون بالا و فشار خون پایین دست و پنجه نرم می کنند.