چینی بهداشتی ستاره که هوای درون سرویس را مطبوع نگه می دارد

روکش صندلی چینی بهداشتی هدلاینر می تواند در داخل حمام تریلر اداری نصب شود و با 250 روکش صندلی چینی بهداشتی پر شود تا هر کاربر یک صندلی چینی بهداشتی تمیز، خشک و بهداشتی داشته باشد. روکش های صندلی توالت CALLAHEAD قابل شستشو و تجزیه زیستی هستند.

سیستم چینی بهداشتی ستاره CALLAHEAD برای کارکرد کاملاً بدون بو و بدون بو از زمان پیدایش آن در سال 1986 ساخته شد.

وقتی بسیاری از عوامل دخیل را در نظر بگیرید این کار آسانی نیست. هر زمان که یک حساب جدید توسط CALLAHEAD از طریق عدم عملکرد رقبای ما بدست می‌آید، همیشه به یکی از سه دلیل است: کل سیستم در حال خراب شدن بود.

هیچ کس برای سرویس دهی به سیستم به سایت نمی آید. و محبوب ترین، سیستم آنقدر بوی بد می داد که حتی نمی توانستند داخل تریلر بمانند.

در طول سال‌ها، CALLAHEAD فرآیندی را توسعه داده است که در آن عملکرد سیستم‌های ما بدون بو تضمین شده است.

توجه ما به تمام جزئیات همراه با سیستم های پشتیبان متعددی که در محل قرار داده شده است، عملاً مشکلات ناشی از بو را برطرف می کند.

اطلاعات زیر در مورد اینکه چگونه عملیات بدون بو را انجام داده‌ایم، راز کوچک ما برای دهه‌ها بوده است.

با این حال، اکنون ما به عنوان سازندگان سیستم چینی اطمینان داریم که به مشتریان خود (همراه با رقبای خود) راز عملکرد بدون بو خود را آموزش می دهیم. سیستم چینی بهداشتی CALLAHEAD تا حد زیادی بزرگترین در صنعت بهداشتی قابل حمل است.

ما متوجه شدیم که آموزش جزئیات عملکرد بدون بو به مشتریان خود به شما این اطمینان را می دهد که هیچ سیستم چینی بهداشتی دیگری نمی تواند با CALLAHEAD قابل مقایسه باشد.

اکثر مواقع مخزن نگهداری زباله سیستم چینی بهداشتی تنها 4 تا 10 اینچ زیر چینی بهداشتی قرار دارد.

با توجه به فضای محدود موجود در زیر تریلر، مطلقاً جایی برای یک تله سنتی که از یک حوضچه آب شیرین برای مسدود کردن هوای خروجی از فاضلاب، حوضچه یا در این مورد، مخزن زباله استفاده می کند، وجود ندارد.